Борсуківська громада
Лановецький район, Тернопільська область

Борсуківська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад в органах місцевого самоврядування

Перелік  вакантних посад апарату Борсуківської сільської ради

на які оголошується конкурсний відбір

Начальник відділу, головний бухгалтер фінансово  –  господарського забезпечення Борсуківської сільської ради (1 вакантна посада).

Головний спеціаліст – бухгалтер фінансово  –  господарського забезпечення Борсуківської сільської ради (1 вакантна посада).

Головний спеціаліст – економіст фінансово  –  господарського забезпечення Борсуківської сільської ради (1 вакантна посада).

Головний бухгалтер відділу освіти, охорони здоров’я, культури , туризму, молоді та спорту (1 вакантна посада).

Головний спеціаліст інспектор з питань освіти та охорони здоров’я відділу освіти, охорони здоров’я, культури, туризму, молоді та спорту (1 вакантна посада).

Провідний спеціаліст інспектор з питань культури, туризму, молоді та спорту відділу освіти, охорони здоров’я, культури , туризму, молоді та спорту (1 вакантна посада).

Вимоги до кандидатів на посади працівників апарату Борсуківської сільської ради

вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду начальника відділу, головного бухгалтера відділу фінансово – господарського забезпечення

Громадянство України;

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері;

Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконанням виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом у бюджетних установах не менше 5 років.

Післядипломна освіта у галузі знань «Державне управління».

вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду головного спеціаліста - бухгалтера відділу фінансово – господарського забезпечення

Громадянство України;

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері;

Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 2 років або при необхідності (виходячи із виконанням виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом у бюджетних установах не менше 4 років.

Післядипломна освіта у галузі знань «Державне управління».

вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду головного спеціаліста - економіст відділу фінансово – господарського забезпечення

Громадянство України;

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері;

Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 4 років або при необхідності (виходячи із виконанням виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом у бюджетних установах не менше 4 років.

Післядипломна освіта у галузі знань «Державне управління».

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду головний бухгалтер відділу освіти, охорони здоров’я, культури , туризму, молоді та спорту

Громадянство України;

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері;

Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст); післядипломна освіта у галузі управління; стаж бухгалтерської роботи за професіями керівників нижчого рівня:

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління для магістра - не менше 2 років, спеціаліста - не менше 3 років.

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду головнийспеціаліст інспектор з питань освіти та охорони здоров’я.

Громадянство України;

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері;

Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління для магістра - не менше 2 років, спеціаліста - не менше 3 років.

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду провідний спеціаліст інспектор з питань культури, туризму, молоді та спорту.

Громадянство України;

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері;

Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління для магістра - не менше 2 років, спеціаліста - не менше 3 років.

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів від дня публікації оголошення.

Додаткову інформацію можна отримати у Борсуківській сільській раді за адресою вул.. Шевченка, 3, с. Борсуки, Лановецького р-н, Тернопільської обл. тел. (035 49) 4 41 42; на офіційному сайті borsukivska.gromada.org.ua (в рубриці "Офіційні документи" в розпорядженні № 109-од від 01.08.2017 року)



« повернутися до списку оголошень