Семінар директорів шкіл Борсуківської ОТГ на тему: "Формування Нової української школи (НУШ): 8 ключових компонентів"
Вчора, 17 травня у День вишиванки, в Передмірській школі відбувся семінар директорів шкіл Борсуківської ОТГ на тему: «Формування Нової української школи: 8 ключових компонентів». Директор Передмірської ЗОШ І-ІІ ступенів Король Євгенія Григорівна у своїй доповіді всесторонньо розкрила запропоновану тему. Вона зазначила що – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння. «Нова українська школа – це школа для життя у ХХІ столітті. Ви бачите, як змінюються технології, як розвивається суспільство, зараз ми не можемо точно знати, з якими викликами зустрінуться діти, які зараз навчаються в школі. Тому ми хочемо перейти від школи, яка напихає дітей знаннями, які дуже швидко застарівають, до школи яка вчить знання використовувати» - цитата міністра освіти і науки Лілії Гриневич.
Учасники семінару мали можливість відвідати ранкові зустрічі за принципами Нової української школи, які провела вчитель початкових класів Король Тетяна Миколаївна з учнями 4 класу. Ранкові зустрічі - це запланована, структурована зустріч на початку дня учнів з учителем, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу. Метою такого заняття є створити позитивну атмосферу на весь період перебування дітей у школі.
Соціальний педагог Коваль Юлія Павлівна провела з учасниками семінару міні-тренінг на тему: «Дозволь собі бути щасливим», а педагог-організатор Гуцало Світлана Степанівна спільно із учнями школи продемонстрували гостям творчий колаж «Сім кольорів щастя».
Для Нової української школи важливе кадрове наповнення молодим поколінням, їхнє нове мислення, яке йде в ногу з часом. Для реалізації ідей НУШ необхідно щоб раціонально та ефективно працювали три складові: успішний вчитель, успішний учень, успішна держава.У нашій державі суспільство повинно бути таким, щоб вчений, учитель, суддя, військовий і лікар сприймались як найбільш шановані сприймалися як найбільш шановані, найбільш авторитетні, найбільш вагомі ланки.