Перелік послуг
Додаток 1
до рішенням сесії Борсуківської
сільської ради №788
від 11.07.2019 року
ПЕРЕЛІК
адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання
адміністративних послуг» Борсуківської сільської ради
1. Державна реєстрація народження
4. Реєстрація місця проживанняперебування особи
5. Зняття з реєстрації місця проживання особи
6. Реєстраціязняття з реєстрації місця проживання|перебування малолітньої особи
7. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи
8. Оформлення та видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання|перебування особи
10. Видача довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому будинкуприміщенні осіб
11. Надання матеріальної допомоги громадянам
12. Надання допомоги на поховання деяких категорій осіб
13. Надання допомоги на поховання померлої особи, яка на момент смерті не працювала
14.Посвідчення заповіту (крім секретного)
15. Скасування заповіту (крім секретного)
16. Видача дубліката документа посвідченого органом місцевого самоврядування
17. Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього
18. Засвідчення справжньості підпису на документі
20. Видача довідки для оформлення спадщини
21. Державна реєстрація юридичної особи (крім громадського формування)
23. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)
25. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту
28. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування)
30. Державна реєстрація фізичної особи - підпиємця
31. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця
37. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно
39. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
40. Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
41. Скасування рішення державного реєстратора
42. Державна реєстрація обтяжень речових прав
43.Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
44. Взяття на облік безхазяйного майна
45.Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
50. Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для продажу
52. затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
55. Затвердження технічної документації з землеустрою
56. Надання дозволу на проживання договору оренди земельної ділянки
58. Припинення права оренди земельної ділянки або її частини у разі добровільної відмови орендаря
59. Вилучення земельної ділянки з користування, власності за згодою власника
60. Видача довідки про наявність (користування) у фізичної особи земельних ділянок
62. Прийняття рішення про продаж земельних ділянок комунальної власності
63. Надання викопіювання з картографічних матеріалів
64. Присвоєння. зміна та анулювання адресного номера об'єкту нерухомого майна, земельній ділянці
65. Видача довідки про адресу об'єкта нерухомого майна
68. Встановлення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування
69. Видача довідки про вилучення з обліку особистого селянського господарства
70. Видача ордеру на видалення зелених насаджень
71. Видача (продовження дії ) дозволу на розміщення зовнішньої реклама
72.Надання дозволу на порушення об'єктів благоустрою
73.Видача та оформлення виписки з погосподарської книги
74. Видача довідки про склад сім'ї призовника
75. Видача довідки про склад сім'ї
76. Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання "Мати-героїня"
77.Видача посвідчення батьків багатодітної сім'ї
78. Видача посвідчення дитині з багатодітної сім'ї
79. Повторна видача посвідчення батькам багатодітної сім'ї
80.Повторна видача посвідчення дитини з багатодітної сім'ї
81. Продовження посвідчення дитини з багатодітної сім'ї
82. Продовження посвідчення дитини з багатодітної сімї (з досягненням особи 14 років та 18-23 років)
.*послуги будуть надаватися після підписання угоди про співпрацю між Державною міграційною службою та Борсуківською сільською радою.
Секретар сільської ради І.Л. ХМІЛЬ