Борсуківська громада
Тернопільська область, Кременецький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Дата: 13.07.2018 10:13
Кількість переглядів: 947

КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Борсуківська сільська рада Лановецького району Тернопільської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу фінансово – господарського забезпечення – 1 штатна одиниця.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці – за телефоном 4-41-48.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії сільської ради такі документи:

1. Заява про участь у конкурсі;

2. Заповнена особова картка (форми П-2 ДС) з відповідними додатками;

3. Письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4. Дві фотокартки розміром 4х6 см.;

5. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку;

6. Декларація суб’єкта декларування, який є особою, що претендує на зайняття посад (подану в Єдиному Державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування на офіційному веб – сайті Національного агенства з питань запобігання корупції за 2017 рік;

7. Копія паспорта громадянина України:

8. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

9. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

10. Інші документи за бажанням претендента.

Кваліфікаційні вимоги до кандидата:Громадянство України, володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері;

Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконанням виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років).

Післядипломна освіта у галузі знань «Державне управління».

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Оголошення опубліковане в районій газеті "Голос Лановеччини" №22 від 1 червня 2018 року.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь