Борсуківська громада
Тернопільська область, Кременецький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Дата: 13.07.2018 10:13
Кількість переглядів: 933

КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

Борсуківська сільська рада Лановецького району Тернопільської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу фінансово – господарського забезпечення – 1 штатна одиниця.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці – за телефоном 4-41-48.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії сільської ради такі документи:

1. Заява про участь у конкурсі;

2. Заповнена особова картка (форми П-2 ДС) з відповідними додатками;

3. Письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4. Дві фотокартки розміром 4х6 см.;

5. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку;

6. Декларація суб’єкта декларування, який є особою, що претендує на зайняття посад (подану в Єдиному Державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування на офіційному веб – сайті Національного агенства з питань запобігання корупції за 2017 рік;

7. Копія паспорта громадянина України:

8. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

9. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

10. Інші документи за бажанням претендента.

Кваліфікаційні вимоги до кандидата:Громадянство України, володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері;

Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконанням виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років).

Післядипломна освіта у галузі знань «Державне управління».

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Оголошення опубліковане в районій газеті "Голос Лановеччини" №22 від 1 червня 2018 року.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь