Як роботодавцю з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням?

Дата: 10.09.2021 11:49
Кількість переглядів: 40

На відміну від допомог по вагітності та пологах, компенсації заробітку за час
догляду за хворою дитиною та інших допомог, які фінансуються за кошти Фонду
соціального страхування України з першого дня і до завершення тимчасової втрати
працездатності, у випадку загальних захворювань або травм перші п’ять днів
непрацездатності оплачуються за кошти роботодавця. А починаючи з шостого дня і до
одужання – фінансуються ФССУ.
Як роботодавцю з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням?
? Роботодавець оплачує лише перші п’ять днів одного випадку тимчасової
непрацездатності свого працівника незалежно від кількості лікарняних листків, якими його
оформлено. Тож страхувальнику важливо знати, чи є різні лікарняні виданими в межах
одного страхового випадку.
? У паперових листках непрацездатності на бланку наявна відмітка «первинний» або
«продовження», однак в е-лікарняних така позначка відсутня.
? На підставі даних медичних висновків, що складають один випадок тимчасової
непрацездатності, в порядку черговості формуються е-лікарняні, кожен наступний з яких
створюється як продовження першого та разом складають один страховий випадок.
? Тож унікальний номер випадку непрацездатності для всіх електронних лікарняних,
сформованих в межах одного випадку, буде співпадати.
? При цьому номери самих е-лікарняних можуть відрізнятися, навіть якщо всі вони
видані як продовження.
? Аби і працівник, і роботодавець могли побачити зв’язок е-лікарняних, Пенсійний
фонд України оновив інтерфейси особистих кабінетів на вебпорталі електронних послуг –
відтепер там доступні розширені можливості деталізованого перегляду е-лікарняних.
? Зокрема, було додано інформацію щодо номеру випадку тимчасової
непрацездатності, який раніше був недоступний для перегляду страхувальниками і
застрахованими особами.
? Тож тепер аби з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням, достатньо
звернути увагу на унікальний номер страхового випадку.
? Якщо в працівника декілька електронних лікарняних, створених як продовження,
всі вони матимуть однаковий унікальний номер – «номер випадку непрацездатності».
? Крім того, в інтерфейсі з’явилась інформація про наявність ознак
алкогольного/наркотичного сп’яніння пацієнта, порушення ним режиму лікування, а також
щодо причини непрацездатності, зокрема, встановленої ФССУ (наприклад, щодо зв’язку
хвороби або травми із виробництвом).
Гаряча лінія з питань користування особистими кабінетами на порталі електронних
послуг Пенсійного фонду України: 0-800-503-753
Гаряча лінія щодо оплати е-лікарняних і подання за ними заяв-розрахунків: 0-800-
501-892

Пресслужба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень