Коли в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету відображена недостовірна інформація за податками, зборами та єдиному внеску
Платник податків має можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану
розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними
органів ДПС за формою F/J1300204 (далі – Запит) через меню «Заяви, запити для отримання
інформації» приватної частини Електронного кабінету.
Відповідь на Запит платнику надсилається через Електронний кабінет не пізніше
п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи
органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та
пенсійного забезпечення за формою F/J1400204 (далі – Витяг). Витяг формується за період
вибраний платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату
відправлення Запиту до органів ДПС.
Одночасно, згідно зі ст. 1 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про
звернення громадян» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 393), громадяни України
мають право звернутися до органів державної влади, зокрема із заявою або клопотанням
щодо реалізації своїх соціально-економічних та особистих прав і законних інтересів.
Отже, у випадку, коли платник податків вважає, що в меню «Стан розрахунків з
бюджетом» приватної частини Електронного кабінету відображена недостовірна інформація
за податками, зборами та єдиному внеску (задвоєння оплати/нарахування,
переплата/недоплата), платник може надіслати звернення до органу ДПС за основним
(неосновним) місцем обліку.
Відповідно до ст. 20 Закону № 393, такі звернення розглядаються і вирішуються у
термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового
вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Сектор інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Тернопільській області