Коли в ПРРО при відкритті зміни надходить повідомлення «Компанія заблокована»
У «ПРРО ДПС» повідомлення з текстом «Компанія заблокована» не
використовуються, тобто суб’єкт господарювання – користувач програмного реєстратора
розрахункових операцій (далі – ПРРО) застосовує програмне рішення іншого, ніж ДПС,
виробника ПРРО.
Для отримання роз’яснення та причин надходження повідомлення з текстом
«Компанія заблокована» при відкритті зміни на ПРРО, користувачеві ПРРО, необхідно
звертатись безпосередньо до розробника відповідного програмного забезпечення.
Блокування роботи ПРРО може відбутися з причин скасування/блокування
сертифіката відкритого ключа електронного підпису особи або електронної печатки суб’єкта
господарювання, що використовується в ПРРО, в тому числі через закінчення строку дії
такого сертифіката.
Суб’єкту господарювання необхідно перевірити каталог, у якому збережено файл
секретного ключа та сертифіката кваліфікованого електронного підпису, а також
переконатися, що в обраному каталозі знаходяться лише:
1 - файл діючого (нового) ключа;
1 - файл діючого (нового) сертифіката для підписання.
При цьому обраний каталог не повинен містити інших файлів, ключів, сертифікатів.
Сектор інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Тернопільській області