Послуги, які надає Контакт-центр ДПС
Контакт-центр ДПС (далі – Контакт-центр) надає фізичним та юридичним особам:
інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) та іншого
законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДПС;
інформацію щодо роботи Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг
ДПС;
інформацію щодо стану обробки звітності, функціонування електронних сервісів
ДПС;
персоналізовані дані щодо розрахунків з бюджетом, наявності податкового боргу та
заборгованості з єдиного внеску.
Відповіді надаються за визначенням фізичних та юридичних осіб засобами
комунікації (фіксований телефонний зв’язок, мобільний зв’язок, месенджери, електронна
пошта).
Також Контакт-центр приймає:
звернення заявників на сервіс «Пульс»;
усні звернення громадян відповідно до ст. 5 Закону України від 02 жовтня 1996 року
№ 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями;
запити на інформацію відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI
«Про доступ до публічної інформації» зі змінами та доповненнями;
інформацію фізичних та юридичних осіб про особу, стосовно якої проводиться
перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України від 16 вересня 2014
року № 1682-VII «Про очищення влади» зі змінами та доповненнями;
повідомлення від працівників ДПС та її територіальних органів про можливі факти
корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону
України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» (із змінами та
доповненнями), вчинені іншими працівниками ДПС та її територіальних органів.
Поряд з цим, Контакт-центр здійснює запис фізичних та юридичних осіб на візит до
центрів обслуговування платників.
Сектор інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Тернопільській області