На Тернопільщині зросла кількість виданих електронних підписів: понад 8 тисяч за три місяці
За січень-березень 2025 року фахівці відділу реєстрації користувачів Головного
управління ДПС у Тернопільській області видали громадянам 8170 сертифікатів
електронного цифрового підпису. Це на 3346 сертифікатів, або ж на 60 відсотків більше,
ніж за аналогічний період минулого року, коли було оформлено 4824 сертифікати.
Цифровий підпис надає можливість підписувати електронні документи,
користуватися державними онлайн-сервісами, реєструватися на офіційних порталах, а
також працювати в Електронному кабінеті платника податків та мобільному застосунку
«Моя податкова».
Послуга з отримання сертифікатів електронного підпису є безкоштовною та займає
до 10 хвилин.
Щоб скористатися послугою, необхідно:
1. Ознайомитися з умовами надання послуг на сайті ca.tax.gov.ua у розділі
«Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг».
2. Підготувати необхідні документи (список доступний на сайті).
3. Завітати до пункту реєстрації з оригіналами документів. На Тернопільщині
це: відділ реєстрації користувачів ГУ ДПС у Тернопільській області (м. Тернопіль, вул.
Білецька, 1, Центр обслуговування платників, кімн. 122) та Чортківська ДПІ (м. Чортків,
вул. Шевченка, 23).
4. Принести носій для збереження ключа (захищений носій, флеш-
накопичувач, CD/DVD тощо).
Сектор інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Тернопільській області