Понад 35 тисяч адмінпослуг надала податкова служба Тернопільщини за чотири місяці
Упродовж перших чотирьох місяців цього року фахівці Головного управління ДПС у
Тернопільській області надали громадянам 35 078 адміністративних послуг.
«Стабільно найзатребуванішою залишається послуга з оформлення реєстраційного
номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного коду), а також внесення цього
номера до паспорта громадянина України у формі книжечки. Лише за січень-квітень таку
послугу отримали 13 728 осіб – це понад 39% від загальної кількості звернень», – повідомив
заступник начальника управління – начальник відділу обліку платників, об’єктів
оподаткування, ведення реєстрів, реєстрації за окремими видами податків, ведення
Державного реєстру фізичних осіб – платників податків управління податкових сервісів
Андрій Петришин.
Платники податків активно зверталися й за іншими важливими документами.
Зокрема:
- 6 191 послугу надано з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб –
платників податків про суми отриманих доходів та утриманих податків;
- 3 519 осіб отримали витяги з реєстру платників єдиного податку;
- 1 989 платників скористалися послугою оформлення довідки про відсутність
заборгованості перед бюджетом.
Адміністративні послуги податкової можна отримати у Центрах обслуговування
платників (ЦОП), а також у точках доступу в межах області. Адреси ЦОПів, графік роботи та
перелік послуг – на сайті податкової служби Тернопільщини:
https://tr.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/
Для платників важливо отримувати адміністративні послуги швидко та без зайвих
ускладнень. Саме тому в податковому відомстві Тернопільщини приділяється особлива увагу
оперативності та якості обслуговування.
Сектор інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Тернопільській області